سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۷/۰۴

قامسی مدیر منطقه چهار شهرداری قزوین:

آغارعملیات ساخت پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در ناحیه دانش

قاسمی مدیر منطقه چهار شهرداری قزوین گفت:پیرو مطالبه چندین ساله شهروندان و رانندگان ماشین سنگین، عملیات آماده سازی زمین به منظور ساخت پارکینگ در ناحیه دانش آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه چهار شهرداری قزوین،داریوش قاسمی در تکمیل این خبر افزود: با شروع راه اندازی منطقه چهار یکی از مطالبات اصلی مردم و مالکین خودروهای سنگین در محله ناصرآباد و دانش بحث نداشتن مکان مناسب به منظور پارک وسایل نقلیه سنگین بود که در همین راستا در انتهای ماه گذشته با موافقت شهردار محترم قزوین قطعه زمینی به مساحت ۲۶ هزار متر به این موضوع اختصاص یافت.

 

وی افزود: با توجه به رشد قابل توجه ساخت و ساز در ناحیه دانش و ناصرآباد، یکی از موضوعات مهم افزایش سرانه خدمات عمومی به شهروندان بود که با بررسی های کارشناسی انجام شده، لازم بود زمینی با مساحت مناسب برای ساخت پارکینگ انتخاب شود که با دستور شهردار قزوین زمین مذکور به معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری واگذار شد تا عملیات اجرایی پروژه شامل آماده سازی و فنس کشی انجام شود.

 

قاسمی در خاتمه بیان کرد: تا پایان مهر ماه عملیات ساخت پارکینگ وسایل نقلیه به اتمام خواهد رسید تا یکی از مطالبات مهم مردم ناحیه دانش و ناصرآباد به منظور پارک وسایل نقلیه مرتفع گردد.

تصاویر مرتبط