چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۲۲

قاسمی مدیر منطقه 4 خبر داد؛

رضایت مندی 80 درصدی شهروندان در طی دو ماهه اول تابستان از سامانه ۱۳۷منطقه چهار

مدیر منطقه منطقه ۴ شهرداری قزوین گفت:در طی تیر و مرداد امسال 80 درصد از درخواست های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ منطقه چهار مورد رضایت مردم قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار قزوین داریوش قاسمی مدیر این منطقه در خصوص گزارش عملکرد دو ماهه سامانه ۱۳۷ اظهار داشت: بنابر گزارشات اعلام شده از تعداد 438 مورد درخواست در سامانه منطقه چهار ،363 مورد از درخواست ها طی تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ مورد رضایت مندی شهروندان قرار گرفته است.

 

مدیر منطقه چهار افزود: از اعم موارد ثبت شده در سامانه ۱۳۷ این منطقه در دو ماهه اول تابستان در ناحیه آزادگان و ناحیه منفصل شهری دانش مربوط به پیگیری و روکش آسفالت،گزارش های سد معبر و ساخت و ساز غیر مجاز،جمع آوری خاک و نخاله و انواع فعالیت های عمرانی می باشد.

 

قاسمی در خصوص موارد در دست اقدام ثبت شده در سامانه منطقه چهار تصریح کرد: تعداد 4 مورد از درخواست مردمی مربوط به فعالیت های در دست اقدام کوتاه مدت و 2مورد از گزارشات مربوط به اقدامات زمانبر این منطقه از شهرداری است که انجام این گونه از موارد با بررسی و طرح در معاونت عمرانی منطقه و تخصیص اعتبار لازم در مدت زمان پیش بینی شده در مرحله اجرا در خواهد آمد.

 

وی در خاتمه بیان کرد:يکي از بهترين روش ها براي کسب اطلاعات دقيق در زمينه مشکلات شهروندان ايجاد خطوط ارتباطي موسوم به ۱۳۷در شهرداري قزوین دنبال مي شود که در هر منطقه واحدی به عنوان سامانه ۱۳۷ مسئول ثبت و پیگیری گزارشات مردمی و ارسال به واحد های ستادی به منظور رفع مشکل می باشد.

 

تصاویر مرتبط